E-recepta online w Rodzinna Medical Center
Przychodnia Warszawa – Ursynów

Co to jest e-recepta ?

  • jest to elektroniczna forma recepty.

Aby móc skorzystać z możliwości wystawienia e-recepty należy umówić
e-wizytę ( teleporadę lub wideo-wizytę ) do jedngo z poniższych lekarzy :

W trakcie e-wizyty lekarz przeprowadzi wywiad i na jego podstawie oraz na podstawie posiadanych dokumentów podejmie decyzję o wystawieniu e-recepty.

Podczas konsultacji telefonicznej lekarz zrealizuje wszelkie usługi, które są możliwe do wykonania zdalnie.
W trakcie wywiadu lekarskiego może się jednak okazać, że niezbędna będzie wizyta stacjonarna,
bez której nie będzie możliwe wystawienie e-recepty.
Lekarz decyduje czy dana recepta zostanie wystawiona.

Obecnie trwają prace nad Portal Pacjenta i aby umówić tele-poradę lub wideo-poradę do lekarza Internisty lub Pediatry / e-recepta 
zapraszamy do kontaktu telefonicznego z rejestracją – dzwoniąc pod numer telefonu:
+48 22 382 70 14
+48 664 370 314

Usługa e-wizyty – teleporada lub wideo-wizyta – e-recepta jest dostępna :

  • pod numerem telefonu :
    +48 22 382 70 14
    +48 664 370 314
  • za pomocą Portalu Pacjenta
    ( w przygotowaniu )
  • 5 dni w tygodniu : od poniedziałku do piątku w godzinach pracy
    Rodzinna Medical Center
    :od 8.00 do 18.00

Cena : e-wizyta ( teleporada, wideo-porada ) wraz z wystawieniem e-recepty : 

  • Teleporada Internista : 130 zł
  • Teleporada Pediatra : 130 zł
  • Wideo-porada Internista : 149 zł 
  • Wideo-porada Pediatra : 155 zł

Rodzinna Medical Center
Online

Sprawdź jak się zalogować
Portal Pacjenta

W dniu e-wizyty ( teleporady lub wideo-porady ) : 

Tele-porada:

  • w wybranym przez Ciebie dniu i godzinie wybrany przez Ciebie lekarz zadzwoni do Ciebie na Twój numer telefonu kóry podałeś w trakcie rejestracji.
    Lekarz będzie ponawiał kontakt dwu-krotnie w odstępie kilku minut.

Wideo-porada : 

  • w wybranym przez Ciebie dniu i godzinie wybrany przez Ciebie lekarz zadzwoni do Ciebie za pomocą wideo które jest dostępne na Portalu Pacjenta
    Zaloguj się do systemu Portal Pacjenta – i zaczekaj aż lekarz zadzwoni do Ciebie.
    Lekarz będzie ponawiał kontakt dwu-krotnie w odstępie kilku minut.
  • w trakcie telewizyty lub wideo-wizyty lekarz przeprowadzi z Tobą wywiad oraz przeanalizuje Twoje dane medyczne, jeśli lekarz uzna że są wskazania do wystawienia e-recepty – wystawi e-receptę.
  • Lekarz poprosi Cię o wszystkie Twoje dane do wypisania e-recepty : imię i nazwisko, Twój numer pesel oraz poprosi o numer telefonu na który ma zostać wysłany 4 cyfrowy kod, który należy podać farmaceucie w trakcie wizyty i zakupu leku w aptece.
    W trakcie wykupu leku w aptece – Farmaceuta poprosi Cię o podanie Twojego numeru pesel oraz 4 cyfrowy kod.

Jak długo ważna jest e-recepta:

Data ważności e-recepty liczona jest począwszy od daty wystawienia e-recepty:

a) antybiotyk – 7 dni
b) preparaty immunologiczne – 120 dni
c) pozostałe leki powyżej – 30 dni

Poinformuj lekarza o wszystkich swoich chorobach i dolegliwościach zgodnie z prawdą.
W razie wystąpienia jakichkolwiek niepokojących objawów należy zgłosić się do lekarza POZ lub lekarza specjalisty.

Pamiętaj iż  jeśli masz dodatkowe badania lekarskie a nie ma ich u naszym w systemie
– musisz je przesłać na adres maila rejestracja@rodzinnamedicalcenter.pl do Rodzinna Medical Center na 24 H przed ustaloną godziną oraz dniem
twojej e-wizyty.

Jeśli masz wątpliwości i nie wiesz jak umówić e-wizytę – e-receptę zadzwoń do nas, pracownik rejestracji wszystko Ci wyjaśni.
Dokładne zasady i postanowienia dotyczące e-recepty znajdą Państwo w Regulaminie Portal Pacjenta

Jesteśmy też tutaj – dołącz do nas