Logowanie do Portalu Pacjenta
Rodzinna Medical Center
Online
Portal Pacjenta – jak się zalogować ?
- przejdź na stronę PORTAL PACJENTA
( elektronicznego Konta Pacjenta Rodzinna Medical Center Online ) - na Portalu Pacjenta pojawi się formularz ZALOGUJ SIĘ
- wpisz swój adres e-mail który podawałeś/aś w trakcie rejestracji konta oraz swoje hasło i naciśnij : ZALOGUJ SIĘ – po zalogowaniu się do swojego konta Pacjenta wybierz interesującą Cię usługę
– np. tele-poradę, wizytę stacjonarną, wideo poradę lub wizytę domową - następnie wybierz specjalistę u którego chcesz odbyć np. tele-poradę, wizytę stacjonarną,
wideo poradę lub wizytę domową - opłać swoją np.tele-poradę, wideo-konsultację, wizytę domową, e-receptę, terapię medyczną marihuaną
- płatności odbywa się za pomocą platności elektronicznych – Przelewy 24
( Szczegółowe informacje na temat metod płatności znajdują się za stronie www.przelewy24.pl ) - po opłaceniu swojej wideo wizyty otrzymasz potwierdzenie rejestracji .tele-porady, wizyty stacjonarnej,
wideo porady lub wizyty domowej ( wideo porada odbędzie się zgodnie z wybraną datą i dniem wybranym w momencie jej umawiania
Rodzinna Medical Center – warunkiem odbycia .tele-porady, wizyty stacjonarnej, wideo porady lub wizyty domowej
jest jej opłacenie w terminie oraz otrzymaniem potwierdzenia mailowego oraz sms)
WIZYTY STACJONARNE – Pacjent opłaca na miejscu w Przychodni w rejestracji.
Obserwuj Nas – dołącz do nas na Social Media Rodzinna Medical Center