Przed wizytą w Rodzinna Medical Center
Warszawa – Ursynów
Aby Twoja wizyta w naszej Rodzinna Medical Center była dla Ciebie wygodna i spełniała Twoje oczekiwania staramy się podpowiedzieć ci jak przygotować się do wizyty i tele – konsultacji oraz do poszczególnych badań.
W naszej przychodni realizujemy wizyty stacjonarne oraz tele – konsultacje
Wizyta stacjonarna:
- Przed wizytą upewnij się iż masz z sobą dokument tożsamości – może to być dowód osobisty, prawo jazdy lub paszport.
- Przyjdź do Rodzinna Medical Center na 10 minut przed umówioną wizytą
- Jeśli nie możesz odbyć wizyty poinformuj nas o tym – zadzwoń + 48 22 382 70 14 lub + 48 664 370 314
wyślij wiadomość rejestracja@rodzinnamedicalcenter.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego
z Twojego zwolnionego terminu może skorzystać inny pacjent - Jeśli potrzebujesz okularów w trakcie podpisywania dokunemtów nie zapomnij ich zabrać z sobą / idelnie jeśli zabierzesz z sobą swój długopis.
- Nie zapomnij zabrać z sobą swoich dokumentów medycznych z poprzednich wizyt / opis wizyty lub wyników badań jeśli odwiedzasz nas pierwszy raz i wiesz że nie znajdują się w naszej bazie danych twojego konta pacjenta
- Pamiętaj iż odwiedzając naszą placówkę wyciszyć swój telefon tak aby w trakcie oczekiwania na swoją wizytę nie zakłucać ciszy i spokoju innych pacjentów. W trakcie Twojgo oczekiwania inni pacjenci odbywają swoją wizytę i nadmierny hałas jest dla nich uciążliwy
Tele – konsultacja:
- W wyznaczonym terminie ( ustalona z rejestracją data / dzień oraz godzina ) skontaktuje się z Państwem nasz lekarz
- Miej przy sobie przygotowany swój numer pesel lub numer dokumentu tożsamości który podawałeś / aś w trakcie umawiania wizyty /
lekarz zapyta o niego oraz o Twoje dane osobiste – imię i nazwisko oraz datę urodzenia - Podczas tele – konsultacji lekarz może udzielać porady, zlecić wizytę stacjonarną w placówce jeśli tego będzie wymagał Twój stan zdrowia, wystawić
e-receptę oraz skierowanie na dalsze badania lub inne konsultacje. Lekarz może również wystawić zwolnienie lekarskie lub zaświadczenie –
( oba te dokumenty będą do odebrania w naszej placówce osobiście :
Rodzinna Medical Center – ul. Dereniowa 9 , 02-776 Warszawa / Ursynów - Podczas tele – konsultacji lekarz może wystawić e-receptę – otrzymasz kod swojej e-recepty który podasz farmaceucie w trakcie wizyty w aptece – farmaceuta również poprosi cię o podanie Twojego numeru peselu.
Swój kod z e-recepty będziesz mógł/a również sprawdzić wchodząc na swoje Internetowe Konto Pacjenta
Tele – konsultacje udzielane są w ramach specjalizacji :
- Internistycznej
- Pediatrycznej
- Ginekologicznej – dzieci, nastolatki, kobiety dorosłe : zawieszone z powodu choroby lekarza
Jeśli masz wątpliwości jak umówić się na wizytę lub tele-konsultację w naszej Rodzinna Medical Center skontaktuj się z nami.
Nasz zespół rejestracyjny pomoże wyjaśnić szczegóły dotyczące umawiania wizyt stacjonarnych
oraz tele-medycyny.
Rodzinna Medical Center znajduję w bliskim sąsiedztwie
– bezpłatnego parkingu, wraz z wyznaczonym miejscem dla osób niepełnosprawnych
– około 600 metrów od przychodni znajduje się stacja metra Imielin
– dojazd do przychodni jest równiż możliwy różnymi liniami autobusowymi w zależności od kierunku.
Wideo-porada – wideo-konsultacja :
Jak umówić wideo poradę w Rodzinna Medical Center ?
- przejdź na stronę https://rejestracja.rodzinnamedicalcenter.pl/– zostaniesz przeniesiony do Portalu Pacjenta
( elektronicznego Konta Pacjenta Rodzinna Medical Center Online ) - na Portalu Pacjenta https://rejestracja.rodzinnamedicalcenter.pl/
załóż elektroniczne konto Pacjenta – nie ma możliwości umówienia wideo-porady bez utworzenia Konta Pacjenta
– po zalogowaniu się do swojego konta Pacjenta wybierz zakładkę e-rejestracja – następnie – umów e-wizytę / wizyta online – następnie – wybierz poradnię – następnie – wybierz usługę
– np. – wideo poradę
– następnie wybierz specjalistę u którego chcesz odbyć wideo poradę - opłać swoją wideo poradę
- płatności odbywa się za pomocą płatności elektronicznych – Przelewy 24
( Szczegółowe informacje na temat metod płatności znajdują się za stronie www.przelewy24.pl ) - po opłaceniu swojej wideo wizyty otrzymasz potwierdzenie rejestracji wideo porady
( wideo porada odbędzie się zgodnie z wybraną datą i dniem wybranym w momencie jej umawiania
Rodzinna Medical Center – warunkiem odbycia wideo wizyty jest opłacenie jej w terminie oraz otrzymaniem potwierdzenia mailowego oraz sms) - Kilka minut przed godziną na którą masz umówioną wideo-poradę zaloguj się do swojego Konta Pacjenta – Portal Pacjenta i połącz się z lekarzem – naciskając – przycisk – Rozpocznij wideo połączenie – i zaczekaj aż lekarz odbierze połączenie
W swoim internetowym koncie Pacjenta – Portal Pacjenta masz również możliwość :
- wysłania wiadomości do lekarza poprzez CZAT
- dodać swoją wizytę do kalendarza Google
- zmienić termin wizyty
- pobrać potwierdzenie
- sprawdzić swoje miejsce w kolejce : ile pacjentów znajduje się przed Tobą
- odwołać wizytę
W dniu wideo porady w Rodzinna Medical Center :
- w wybranym przez Ciebie dniu i godzinie zaloguj się do swojego konta elektronicznego na Portalu Pacjenta Rodzinna Medical Center –https://rejestracja.rodzinnamedicalcenter.pl/
- Połącz się z lekarzem naciskając przycisk – rozpocznij wideopołączenie – Aby odbyć e-wizytę kliknij w „Rozpocznij wideopołączenie”.
Pamiętaj iż jeśli masz dodatkowe badania lekarskie a nie ma ich w naszym w systemie
– musisz je przesłać na adres maila rejestracja@rodzinnamedicalcenter.pl do Rodzinna Medical Center na 24 H przed ustaloną godziną oraz dniem
twojej wideo-porady (wideo konsultacji).
Rekomendowane !!! :
Przed wideokonsultacją przeprowadź test połączenia! – ta opcja znajduje się na twoim Koncie pacjenta w Portal Pacjenta : zaloguj się na swoje konto
i przy wideo-wizycie naciśnij przycisk – PRZEPROWADŹ TEST
Zakup wideo wizyty dostępny jest przez 24 H