Przed wizytą w Rodzinna Medical Center
Warszawa – Ursynów

Aby Twoja wizyta w naszej Rodzinna Medical Center była dla Ciebie wygodna i spełniała Twoje oczekiwania staramy się podpowiedzieć ci jak przygotować się do  wizyty i tele – konsultacji oraz do poszczególnych badań.

W naszej przychodni realizujemy wizyty stacjonarne oraz tele – konsultacje

Wizyta stacjonarna:

  • Przed wizytą  upewnij się iż masz z sobą dokument tożsamości – może to być dowód osobisty, prawo jazdy lub paszport.
  • Przyjdź do Rodzinna Medical Center na 10 minut przed umówioną wizytą
  • Jeśli nie możesz odbyć wizyty poinformuj nas o tym – zadzwoń + 48 22 382 70 14 lub + 48 664 370 314
    wyślij wiadomość rejestracja@rodzinnamedicalcenter.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego
    z Twojego zwolnionego terminu może skorzystać inny pacjent
  • Jeśli potrzebujesz okularów w trakcie podpisywania dokunemtów nie zapomnij ich zabrać z sobą / idelnie jeśli zabierzesz z sobą swój długopis.
  • Nie zapomnij zabrać z sobą swoich dokumentów medycznych z poprzednich wizyt / opis wizyty lub wyników badań jeśli odwiedzasz nas pierwszy raz i wiesz że nie znajdują się w naszej bazie danych twojego konta pacjenta
  • Pamiętaj iż odwiedzając naszą placówkę wyciszyć swój telefon tak aby w trakcie oczekiwania na swoją wizytę nie zakłucać ciszy i spokoju innych pacjentów. W trakcie Twojgo oczekiwania inni pacjenci odbywają swoją wizytę i nadmierny hałas jest dla nich uciążliwy

Tele – konsultacja:

  • W wyznaczonym terminie ( ustalona z rejestracją  data / dzień oraz godzina ) skontaktuje się z Państwem nasz lekarz
  • Miej przy sobie przygotowany swój numer pesel lub numer dokumentu tożsamości który podawałeś / aś w trakcie umawiania wizyty /
    lekarz zapyta o niego oraz o Twoje dane osobiste – imię i nazwisko oraz datę urodzenia
  • Podczas tele – konsultacji lekarz może udzielać porady, zlecić wizytę stacjonarną w placówce jeśli tego będzie wymagał Twój stan zdrowia, wystawić
    e-receptę oraz skierowanie na dalsze badania lub inne konsultacje. Lekarz może również wystawić zwolnienie lekarskie lub zaświadczenie –
    ( oba te dokumenty będą  do odebrania w naszej placówce osobiście :
    Rodzinna Medical Center – ul. Dereniowa 9 , 02-776 Warszawa / Ursynów
  • Podczas tele – konsultacji lekarz może wystawić e-receptę – otrzymasz  kod swojej e-recepty który podasz farmaceucie w trakcie wizyty w aptece – farmaceuta również poprosi cię o podanie Twojego numeru peselu.
    Swój kod z e-recepty będziesz mógł/a również sprawdzić wchodząc na swoje Internetowe Konto Pacjenta

Tele – konsultacje udzielane są w ramach specjalizacji : 

  • Internistycznej
  • Pediatrycznej
  • Ginekologicznej – dzieci, nastolatki, kobiety dorosłe : zawieszone z powodu choroby lekarza

Jeśli masz wątpliwości jak umówić się na wizytę lub tele-konsultację w naszej Rodzinna Medical Center skontaktuj się z nami.
Nasz zespół rejestracyjny pomoże wyjaśnić  szczegóły dotyczące umawiania wizyt stacjonarnych
oraz tele-medycyny.

Rodzinna Medical Center znajduję w bliskim sąsiedztwie
– bezpłatnego parkingu, wraz z wyznaczonym miejscem dla  osób niepełnosprawnych
– około 600 metrów od przychodni znajduje się stacja metra Imielin
– dojazd do przychodni jest równiż możliwy różnymi liniami autobusowymi w zależności od kierunku.

Wideo-porada – wideo-konsultacja : 

Jak umówić wideo poradę w Rodzinna Medical Center ?

  • przejdź na stronę https://rejestracja.rodzinnamedicalcenter.pl/– zostaniesz przeniesiony do Portalu Pacjenta
    ( elektronicznego Konta Pacjenta Rodzinna Medical Center Online )
  • na Portalu Pacjenta https://rejestracja.rodzinnamedicalcenter.pl/
    załóż elektroniczne konto Pacjenta – nie ma możliwości umówienia wideo-porady bez utworzenia Konta Pacjenta
    – po zalogowaniu się do swojego konta Pacjenta wybierz zakładkę e-rejestracja – następnie – umów e-wizytę / wizyta online – następnie – wybierz poradnię – następnie – wybierz usługę 
    – np. – wideo poradę
    – następnie wybierz specjalistę u którego chcesz odbyć wideo poradę
  • opłać swoją wideo poradę
  • płatności odbywa się za pomocą płatności elektronicznych  – Przelewy 24
    ( Szczegółowe informacje na temat metod płatności znajdują się za stronie www.przelewy24.pl )
  • po opłaceniu swojej wideo wizyty otrzymasz potwierdzenie rejestracji wideo porady
    ( wideo porada odbędzie się zgodnie z wybraną datą i dniem wybranym w momencie jej umawiania
    Rodzinna Medical Center – warunkiem odbycia wideo wizyty jest opłacenie jej w terminie oraz otrzymaniem potwierdzenia mailowego oraz sms)
  • Kilka minut przed godziną na którą  masz umówioną wideo-poradę zaloguj się  do swojego Konta Pacjenta – Portal Pacjenta i połącz się z lekarzem – naciskając – przycisk – Rozpocznij wideo połączenie – i zaczekaj aż lekarz odbierze połączenie

W swoim internetowym koncie Pacjenta – Portal Pacjenta masz również możliwość :

  • wysłania wiadomości do lekarza poprzez CZAT
  • dodać swoją wizytę do kalendarza Google
  • zmienić termin wizyty
  • pobrać potwierdzenie
  • sprawdzić swoje miejsce w kolejce : ile pacjentów znajduje się przed Tobą
  • odwołać  wizytę

W dniu wideo porady w Rodzinna Medical Center  : 

  • Połącz się z lekarzem naciskając przycisk – rozpocznij wideopołączenie – Aby odbyć e-wizytę kliknij w „Rozpocznij wideopołączenie”.

Pamiętaj iż jeśli masz dodatkowe badania lekarskie a nie ma ich w naszym w systemie
– musisz je przesłać na adres maila rejestracja@rodzinnamedicalcenter.pl do Rodzinna Medical Center na 24 H przed ustaloną godziną oraz dniem
twojej wideo-porady (wideo konsultacji).

Rekomendowane !!! :
Przed wideokonsultacją przeprowadź test połączenia! – ta opcja znajduje się na twoim Koncie pacjenta w Portal Pacjenta : zaloguj się na swoje konto
i przy wideo-wizycie naciśnij przycisk – PRZEPROWADŹ TEST 

Zakup wideo wizyty dostępny jest przez 24 H